Альбина ЖӘМЕКЕЕВА өзіне… наурыз қарсаңында 2007 жылы жұмыс сыйлады. Бойжеткен «Костанайский ЭнергоЦентр»ЖШС-не келді. 14 жылдан кейін ол өзін осы ұйымнан тыс жерде көрсетпейтінін айтады.
Екінші үй
Алдымен ол қабылдау бөлмесінде жұмыс істеді. «Басында қорқынышты болды, өйткені бұл үлкен жауапкершілік. Бірақ қорқыныш біртіндеп жойылды. Қазір мен мұнда өзімнің үйім ретінде келемін, бәрін ең жақсы істегім келеді», – дейді Альбина.
2018 жылдан бастап ол Халықпен жұмыс жөніндегі оператор. Операторлардың басты қасиеттерінің бірі- байсалдылық.
– Мысалы, егер тұтынушы айына 100 киловатт артық пайдаланса, онда одан жоғары тариф бойынша төлеуге тура келетінін қостанайлықтардың барлығы біле бермейді. Шоттар келгенде осыдан реніш туады,– дейді маман.
2020 жылғы 7 сәуірдегі дауылдан кейін «КЭЦ» ЖШС-де апаттарды жою туралы көптеген өтініштер болды. Біреу бірнеше рет келді, өйткені электр қуаты ұзаққа созылмады. Жөндеу бригадаларындағы жұмыс көлемі үлкен, бірақ барлығы қалпына келтірілетіні бәріне түсіндірілді. Операторлар өтініштерді дәптерлерге жазды, өйткені олар жұмыс істейтін ғимарат та қуатсыз болды. Барлық адамдар өздерінің өтініштері тізімге енгізілген деп сенбеді. Келушілер операциялық залда есеп және бақылау бөлімінің бастығы пайда болғаннан кейін ғана тынышталды. Адамдарға апаттарды кім, қайда және қалай жою керектігі туралы бірнеше рет айтылды. Олар тыңдап, энергетиктер өз желілерін қалпына келтіруді күтуге кетті. Сол күндері операциялық залға орташа есеппен 300 адам келді, әдетте жартысы. Сол кездегі адамдардың наразылығын түзетіңіз, сонда Сіз компания қызметкерлері жұмыс істеуге тура келген атмосфераны түсінесіз.
Рухани адамдар
Әр түрлі клиенттер жүгінеді. Альбина Жәмекеева және оның әріптестері атап өткендей, көптеген зейнеткерлер мұнда жай сөйлесуге де келеді. Соқыр жалғызбасты қарт әйел бірнеше айда бір рет қаланың екінші жағынан «КЭЦ» ЖШС-не барады. Оның таяқшасы жоқ, әдетте көру қабілеті нашар адамдар жүреді. Бірақ қызыл лента бар, ол зейнеткер қиылысқа келгенде пайдаланады. Зейнеткер есепшоттар бойынша артық төлейді, бірақ ол кассаға жаңа соманы енгізу үшін айналасында ештеңе көрмей, кеңсеге энергетиктерге келуге түсініксіз табандылықпен келеді. Кері жолдағы операторлар оған жолдан өтуге көмектеседі. Осындай жағдай үш жылдан астам.
90 жастағы зейнеткерлер бар. Олар жақын жерде тұрады, «КЭЦ» ЖШС кеңсесінде Жарық үшін төлейді. Олардың бірі кассирге оған матчтарды жіберген кезде әрқашан қызығушылық танытады. Қарт әйел бар, ол бәріне сәлем айтады, кассада кезек күтіп тұрған кезде өмір үшін аздап сөйлеседі. Сондықтан кейбір клиенттер-туған адамдар деп айтуға болады.
Альбина үйде де жұмыс істейді. Туыстары мен достары оған тарифтер, есептегіштердің жұмыс ережелері және басқа мәселелер бойынша кеңес алу үшін үнемі қоңырау шалады. Проблема жоқ. Жауап күннің кез келген уақытында дайын.
Источник: https://kstnews.kz/newspaper/1010/item-66014
Просмотров:
843